poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Ziaja med kuracja rozjaśniająca pod oczy.  

Wiele kobiet zmaga się z problemem cieni pod oczami- wśród nich jestem również ja. Jest to bardzo widoczny problem i często nie jest zależny od nieprzespanych nocy, czy choroby. U mnie cienie występowały pomimo wypoczęcia. Oczywiście gdy robię makijaż ratuję się korektorem pod oczy. Niestety wcale nie ma wiele dobrze kryjących korektorów w rozsądnej cenie, które nadają się idealnie pod oczy i nie obciążają dodatkowo delikatnej skóry pod oczami. Między wierszami napiszę, że ja wciąż szukam mego idealnego korektora. Gorzej jeśli nie robiłam makijażu cienie potrafiły być bardzo widoczne. W końcu postawiłam na inną formę walki- poprzez pielęgnację. Wybrałam się do apteki i zakupiłam Kurację z firmy Ziaja, o której poniżej...


 



 Producent obiecuje widoczne rozjaśnienie cieni pod oczami, nawilżenie i tonizowanie okolicy pod oczami oraz uczucie delikatnego chłodzenia.


Opakowanie: 

Opakowanie jest poręczne w formie malutkiej tubeczki zawiera 15ml. produktu. Aplikator pozwala precyzyjnie nanieść preparat w okolicę oczu. 

Moje odczucia i działanie produktu: 

Pierwsze użycie tego żelu to koszmar, nałożyłam go zbyt dużo czego konsekwencją było pieczenie, łzawienie. Niestety w dużej ilości dostał się do mojego worka spojówkowego, co oczywiście było moją winą, a producent przestrzegał by uważać. Pierwsze kilka użyć nie było najprzyjemniejsze delikatne pieczenie mu towarzyszyło, ja natomiast wytrwale używałam i z każdą aplikacją pieczenie ustawało. Po ok 1,5 tyg już w ogóle nie czułam nieprzyjemnych doznań. 
 Co ważne żel ten tonizuje przestrzeń pod oczami, chłodzi i napina skórę. Bardzo podoba mi się właśnie ten efekt. Co do rozjaśnienia przyznaję, że nie daje mi całkowitego rozjaśnienia, natomiast z pewnością zauważalne. Stosowałam go jakieś 4 miesiące 1-2 razy dziennie sumiennie i u mnie widzę efekt. Myślę, że to dobry produkt dla osób z małymi cieniami.

Produkt jest w formie żelu, bez zapachu, bardzo łatwo się rozprowadza.
Cena: ok 10 zł/15ml.

 Znasz ten produkt, a może znasz inny godny polecenia? Zachęcam Cię do podzielenia się tym w komentarzu.

 Pozdrawiam Emm

17 komentarzy:

  1. Cieni pod oczami nie mam jakichś wielkich, więc takich produktów nie używam.
    Jeśli miałabym Ci polecić coś z Ziaji to na pewno byłaby to pasta oczyszczająca z serii Liście Manuka - tania i bardzo skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio widziałam tą serię, czuję się skuszona:D Dzięki
      Pozdrawiam Emm

      Usuń
  2. Na szczęście nie mam bardzo widocznych cieni pod oczami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie zmagam się z cieniami pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary te, które nie muszą się z tym problemem zmagać. No cóż natura jest naturą:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety mam cienie pod oczami;] lubie ziaję, ale tego produktu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie dla mało widocznych cieni pod oczami spisze się dobrze, jednak gdy chcielibyśmy uzyskać efekty przy większych cieniach to ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cienie pod oczami, ale jakoś nic na nie nie stosuję....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku wpadłam na taki pomysł :)

      Usuń
  8. W sumie za taką cenę można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie trafiłam jeszcze na produkt godny polecenia :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli na moje wielkie cienie pod oczami nie ma jeszcze złotego środka. Delikatnie rozjaśniają się przez używanie świetlika pod oczy. Przynajmniej ja mam takie wrażenie :)
    Jeżeli chodzi o krektor pod oczy to serdecznie polecam ten z Catrice. Nie jest lekki, ale nie jest zbyt widoczny a ukrywa cienie. Na moim blogu jest recenzja więc gdybyś była ciekawa to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście nie mam cieni pod oczami, ale podejrzewam, że już niedługo i one się pojawią - po 30tce wszystko już możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ciekawe jakby u mnie się ten ziajowiec sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jest mi miło gdy zostawiasz komentarz. Dziękuję.
Nie zamieszczam komentarzy z linkiem w zawartości!!!!!!!!