czwartek, 30 października 2014

Liebster Blog Award po raz kolejny :D

Ach jak dobrze, że nie zakładam sobie dalekosiężnych planów odnośnie bloga ponieważ moje życie i tak by je zweryfikowało. Nie miałam czasu na odwiedzanie moich ulubionych blogów i popracowanie nad własnym, gdyż  ostatnio do mojego domu wkroczyła angina i położyła swoje wredne łapska na moją dziecinkę. Dziś jest zdrowa toteż mogę oddychać ze spokojem :) Z pewnością każda matka wie co się czuje gdy dziecko się rozchoruje.


Dziś odpowiem na pytania dziewczyn z dwóch blogów. Jako, że już wcześniej dwukrotnie nominowałam osoby do tej zabawy dziś tego nie zrobię mam nadzieję, że autorki się nie pogniewają :D


 Odpowiedzi na pytania od  margaret-lifestyle.blogspot.com
  1.  Co skłoniło Cię do założenia bloga? Oj długo czytałam blogi, oglądałam kanały na YT i po pół roku noszenia się z zamiarem pisania własnego bloga  miałam impuls by to zrobić i poszło... :D
  2. Jaki był Twój największy bubel kosmetyczny? Pamiętam miałam kiedyś paletkę cieni z Ruby Rose, mam nadzieję, że nie przekręciłam nazwy.
  3. Twój ulubiony kosmetyk z kolorówki? Dziś to jest bronzer- długo nie znałam tego kosmetyku a teraz często go używam.
  4. Kosmetyk o najładniejszym według Ciebie zapachu? Hm lubię szampony pokrzywowe.
  5. Co najchętniej lubisz robić jeśli masz wolny czas? Gdy mam czas tylko i wyłącznie dla siebie to lubię zrobić sobie takie domowe spa a potem leżeć z książką i pachnieć lub też wybrać się sama na zakupy :D
  6. Jaką książkę poleciłabyś mi do przeczytania? Książki J. Pattersona- jeśli lubisz kryminały.
  7.  Jaki kraj chciałabyś zwiedzić i dlaczego? Indie a dlaczego  ze względu na ich kulturę i architekturę.
  8. Co robisz gdy masz zły dzień lub jest Ci smutno? Jak poprawiasz sobie humor? Dzwonię do przyjaciółki.
  9. Jak brzmi Twoje aktualne motto życiowe? Żyj tu i teraz.
  10. Co jest Twoim największym atutem? Umiejętność słuchania, wyrozumiałość, wewnętrzny spokój i takie tam ;)
  11. Czy masz osobę która Cię inspiruje? Jeśli tak to kto to jest i dlaczego? Nie znam osoby,która by była dla mnie wielką inspiracją. Zazwyczaj czerpię po troszeczku coś dla siebie od wielu osób.                      
      
 Odpowiedzi na pytania od niedokoncakosmetycznie.blogspot.com  
  1.  Książka czy film? Trochę tego trochę tego. 
  2.  Co kochasz, czego nienawidzisz? Kocham moją rodzinę. Nie ma rzeczy, której bym szczerze nienawidziła. 
  3.  Inni mówią o Tobie...? Hm trzeba by tych "innych" zapytać :D 
  4.  Czego nigdy nie zrobisz? Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, zwyczajnie nie wiem co mi życie przyniesie. Może na łożu śmierci odpowiem :P 
  5. Twoim atutem są? odpowiedziałam wyżej
  6.  Czego nigdy nie użyjesz? Odpowiedź jak w pyt 4.
  7. Jesteś pesymistką czy optymistką? Ani tym ani tym choć  w przeważającej mierze optymistką, natomiast jak każdy czasem mam gorsze dni. Chyba nikt nie jest ciągle optymistą albo pesymistą ludzka natura jest różnorodna. 
  8.  W makijażu stawiasz na? Oczy gdyż jako pierwsze są wg. mnie zauważane.
  9.  Mam słabość do...? Owszem mam słabość do mojego mężczyzny.  
  10. Jesteś kanapowcem czy sportowcem? Ani tym ani tym. Nie wyleguję się ciągle na kanapie ale też wyczynowo nie trenuję. 
  11. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? GUMISIE!!!!!!!! 

To tyle na dziś zmykam. 
Pozdrawiam 
Emm         

31 komentarzy:

  1. Też uwielbiam sobie zrobić domowe spa! A jako dziecko uwielbiałam Smerfy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w poprzedniej epoce miałam paletkę z Ruby Rose, bardzo ją lubiłam :D
    Zdrówka dla Dziecinki i całej Rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiejętność słuchania jest także moim atutem, ale i jest to złą cechą. Zwalają na mnie swoje problemy :P Niekiedy to przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gumisie nawet teraz zdarza się mi obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kryminały kocham, zawsze mi ich mało, przeczytałam już chyba wszystko z tych skandynawskich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat za gumisiami nie przepadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nad Gumisiami zdecydowanie przeważała bajka Tom&Jerry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi, też kiedyś brałam udział w tej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Gumisie też uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi, choc nie przepadam za tagami

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wrócić do kryminałów. Jakoś ostatnio nie miałam na nie czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi, a również uwielbiałam Gumisie to była fajna bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Angina to upiorne szataństwo :( Też swojego czasu z tym walczyłam w naszym domu... Trzymam kciuki aby maleństwo już nie chorowało :*
    Co do pytań to również baardzo lubiłam gumisie :) I czasem lubię sobie zrobić domowe SPA :) Najlepiej kiedy mam pewność, że nikt mi nie przeszkodzi hihi ;)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*
    OBSERWUJĘ :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nigdy nie oglądałam Gumusiów hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. i ja , baaardzo. t mój ulubiony gatunek filmów i książek

      Usuń
  17. Oczy a zaraz po nich usta w makijażu są zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię czytać tagi choć sama nie lubię brać w nich udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny Post Mr&Mrs Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo jest mi miło gdy zostawiasz komentarz. Dziękuję.
Nie zamieszczam komentarzy z linkiem w zawartości!!!!!!!!